سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفسابی

 

مطالب کامل در مورد کفسابی:

 

 

 خدمات کفسابی چیست؟

کف سابی یعنی ساییدن سنگ که از روز اولش هم بهتر شود.

انجام عمل کفسابی همیشه بعد از سنگکاری ساختمان انجام میشود و وظیفه کفساب صیقل دادن سنگ برای صافی و شفافیت بیشتر میباشدهر باری که کفسابی انجام میشود 5 تا 8 میلیمتر از سگ برداشته میشود تا سنگ بازتاب نور شفافی داشته باشد و درخشندگی زیاد داشته باشد.

و دیگر موردی که کفسابی نیاز میشود اینگونه است که بعد از سنگ کاری بین سنگ ها خالی میماند و یا بعضی از سگ ها باهو تراز نمیباشند برای بهتر شدن این مشکل ما میتوانیم از کفسابی برای رفع این مشکل استفاده کنیم تا هم بین سنگ ها پرشود و هم تراز بندی بهتری داشته باشیم.

 

در سومین مورد که باید از کفسابی استفاده کنیم مواقعی است کهسنگ در اثر گذر زمان وبرخورد با مواد شیمیای و یا ضربه آسیب دیده است و کفسابی میتواند این مشکل ها را رفع کند.

 

یکسری عوامل که موثر بر قیمت کفسابی یا سنگسابی میشود شامل:


1)       متراژ یا مساحت فضا:

متراژ یا مساحت فضا یکی ازعوامل اصلی برای قیمت گذاری میباشد  این قیمت ها بر حسب متر مربع میباشند و هر چقدر که مساحت بیشتر باشد قیمت به نسبت کلی کمتر میشود.

 

2)  نوع سنگ و میزان سختی آن:

دومین عملی که برای قیمت اثر گذاری دارد نوع خود سنگ میباشد دونوع سنگ داریم که یکی نرم شامل (سنگ تراورتن ومرمریت و ...)و دیگری سنگ های سخت که شامل(گرانیت و ...)میباشد.سنگ های نرم قیمت نسبتا پایین تری نسبت به سنگ های سخت دارد چونکه سنگ سخت مقاوت بیشتر در برابر ساییدگی وضربه نشان میدهدپس باید کاره بیشتر روی این نوع سنگها انجام داد.

2)       میزان خطوط یا شکاف‌های روی سنگ:

عامل دیگری که تاثیر بر قیمت  کفسابی میگذارد میزان شکاف رو سنگ میباشد هر چقدر که پستی و بلندی بیشتر و شکاف بین سنگی بیشتری داشته باشد نسبتا قیمت بیسشتری هم خواهد داشت.

3)       روش سنگسابی :

روش سنگسابی چهارمین عامل تاثیر گذار روی قیمت کفسابی میباشد.روشهای مختلفی برای کفسابی وجود دارد که شامل:

کفسابی ایتالیایی،سنگسابی معمولی ، کفسابی حرفه ای،کفسابی یا سنگسابی نانوسابو کفسابی رزین که هر کدام قیمت خاص خود را دارد قیمت آنها بر حسب مقدار زمان و تحویل دادن و تمیز تر شدن کار میباشد ما این گزینه را در اختیار مشتریان عزیز گذاشته ایم تا هر کدام از کار ها را بخواهند برایشان آنجام دهیم.ب

5) محل پروژه ( داخل شهر یا بیرون از شهر):

 

پنجمین عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت کفسابی ارزان، محل پروژه کفسابی است. برای مثال پروژه های کفسابی در تهران هستند نسبت به بیرون شهر تهران( کفسابی خانه ، کفسابی ویلا و … ) دارای قیمت پایینتری هستند.