سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کف سابی چیست

 

 

انجام کفسابی چگونه است؟

در مراحل آغازین  که کفسابی را شورع میکنیم .کفساب به پشت دستگاه رفته و از نقطه ای شروع میکند.کفساب باید در حین سنگسابی به قسمت های که آسیب دیده اند توجه خاصی داشته باشندو توصیه میشود که بعد از کفسابی دوره اول  یک بار کف را بصورت کامل تمیز کند تا دیده بهتری از کف داشته باشند.

نکاتی که در رابطه با خدمات کفسابی و سنگسابی باید دانست؟

در برخی از منازل برای تمیزی و بردن چربی ها و کثیفی ها از روی کف از انواع جوهر نمک ها و انواع اسید ها استفاده میشود که ما اصلا این را پیشنهاد نمکینم چرا که به مرور باعث آسیب دیدن سنگ و کدر شدن سنگ میشود اما در بعضی از مواقع به صورت کم میتوان استفاده کرد.

بعداز هر نوسازی یا ساخت ساختمان مقداری زنگ و دیگر مصالح ساختمانی بر روی کف ها میماند و سنگ ها را دچار کثیفی میکند با توجه به این موضوع بهتر میباشد از سنگ های استفاده شود که ساب ندیده باشند تا بتوان بعد از نوسازی ساختمان سنگ ها را کفسابی کرد.

دستگاه های کفسابی دو نوع دارند تک فاز و 3 فاز .برای اینکه ما نتیجه بهتری از کفسابی ببینم باید از دستگاه سه فاز استفاده کنیم  زیرا قدرت بیشتر و کارایی بیشتری نسبت به تک فاز ها دارد.

سنگ های یکی از مهمترین و گرانترین مصالح ساختمان ها هستند که از لحاظ زیبایی و کاربرد بسیار اهمیت دارند.پس تمیز کردن آنها را به یک متخصص بسپارید.تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود.