سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفسابی سنگ دهبید

 

توضیحاتی در مورد سنگهای دهبید:

سنگ دهبید  جز سنگ های است که بسیار با گیفیت و زیبا است که درخشندگی خاص و رنگ های بسیار زیبایی دارد و جلوه ی خاصی به محیط اطراف خود میدهد.گف سابی اینگونه سنگ ها نیاز به دقت و جربه کافی دارد.سنگ های دهبید یکی از بهترین نوع سنگ میباشد که دارای سفتی و سختی بالایی استوانواع این نوع سنگ های در بازار موجود میباشد.

 

سنگ های دهبید از سه رنگ مختلف ساخته شده است که در بازار موجود میباشد که شامل رنگ های مثل تیره،روشن و پلنگی میباشد.که  فرد میتواند نسبت به سلیقه و مکانی که میخواهیم سنگ را به کار ببریم رنگ سنگ را هم انتخاب میکنیم. و قیمت این نوع سنگ هاباتوجه به متراژی که به کار میرود مورد محاسبه قرار میگیرد.

سنگ های دهبید یکی از بهترین نوع سنگ میباشد که دارای سفتی و سختی بالایی استوانواع این نوع سنگ های در بازار موجود میباشد.

کاربرد سنگ دهبید:

بیشتر کاربرد سنگ دهبید در مکان های نظیر سالن ها، منازل ، ورودی آسانسور ها و ... استفاده میشود.ولی با توجه به معماری برخی محیط میتوان در مکان های دیگر هم چون رستوران ها و تالار ها، هتل هاو پاساژ ها مورد استفاده قرار گیرد.

کفسابی سنگ های دهبید به علت سخت بودن وسفت بودن بسیار زیاد نسبت به کفسابی سنگ های دیگر تفاوت های دارد و این نوع سنگ در ساب اول بسیار دشوار میباشد.

کفسابی سنگ های دهبید به چه روشهای انجام میشود:

کفسابی این نوع سنگ ها این گونه میباشد که ساب اول و دوم با لقمه سنگ ها زده میشود و بعد با عمل بتونه کاری و رزین کاری بین سنگ ها پر میشود و بعد از رزین کاری ساب زنی ایتالیایی انجام میشود.

و بعد از انجام این کار ها این سنگ ها به بیشترین کیفیت و شفافیت در حد خود میرسد و با ساب زنی های پی در پی میتوان تا شیشه ای شدن این سنگ نیز پیش رفت.