سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه کف سابی

کفسابی یکی از روش های بسیار عالی برای تمیز کردن و صیقلی کردن سنگ ها میباشد که قطعا تاکنون اسمش را شنیده اید کفسابی و سنگ سابی یک راه برای صیقلی کردن و لایه برداری کردن از روی سنگ می باشد برای این که از قیمت کفسابی و سنگ سابی اطلاعاتی کسب کنید این مطلب را به دقت بخوانید برای این که بیشتر متوجه شوید باید بدانید که یک واحد 70 متری یا پاکینگ ها و یا مکان های دیگر قیمت های متفاوتی دارد که این قیمت گذاری به عوامل زیادی بستگی دارد و هر کدام از این عواملی که ذکر خواهد شد تاثیری بر قیمت عمل کفسابی میگذارد این عوامل شامل موارد زیر میشوند:

1) جنس سنگ :

سنگ های مختلفی در ساختمان ها استفاده میشود که هر کدام کیفیت و جنس متفاوتی دارند ولی در مجموعه آنها به دونوع سنگ نرم و سنگ سخت به حساب می آیند.

جنس سنگ یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار بر روی قیمت کفسابی می باشد چونکه سنگ ها جنس های مختلفی دارندو بین سنگ های سخت و سنگ های نرم تفاوت قیمتی وجود دارد برای مثال میتوان گفت سنگ تراورتن یکی از نرم ترین و ارزانترین سنگ ها میباشدو از آنها در نمای ساختمان ها بیشتر استفاده  می شود و تفاوت دارند با سنگ های مثل سنگ گرانیتی که یکی از سنگ های بسیار سخت میباشد به همین دلیل است که قیمت کفسابی این نوع سنگ ها بسیار پایین تر از سنگ های سخت می باشد  موزاییک ها و سرامیک ها هم قیمت پایینتری نسبت به سنگ های گرانیتی دارند. در ضمن یکی از عوامل تعیین قیمت سنگ ها این است که سنگ قبل ساب خورده است یا خیر . اگر یک سنگ از قبل ساب خورده باشد و ایراداتی نظیر ناهمواری از بین رفته است و اگه بخواهیم برای دومین بار ساب بزنیم بسیار آسان تر می شود و هزینه کمتری هم خواهد داشت.

 

2)نوع کفسابی:

کفسابی روش های مختلفی دارد  که هر کدام قیمت متفاوتی دارد یکی از آنها کفسابی ایتالیایی می باشد. 

3)مصالح استفاده شده در کفسابی:

در هنگام کفسابی برخی سنگ ها صدمه میبینن که  باید عوض شوند یا باید درز های انها پر شود که با رزین و یا بتونه پر میشود که هزینه رزین سابی بالا نیست.

4)متراژ محیط:

در کفسابی متراژبسیار مهم میباشد و برای تعیین قیمت باید متراژ را حساب کنیم.

5) نوع دستگاه مورد استفاده:

با توجه به متراژ و مکان کفسابی دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که انواع این دستگاه ها شامل :دستگاه کفسابی سه فاز ، دستگاه کفسابی تک فاز و دستگاه کفسابی دستی می باشد.