کفسابی در تهران

سنگسابی در تهران
سنگسابی چه چیزی است ؟
همان طور که از اسم آن معین میباشد ، سنگسابی به معنای ساییدن یا این که لایه برداری از روی سنگ و سرامیک جهت درخشان و صیقلی کردن آن‌ها و برطرف شدن اشتباهات کفوش های سنگی میباشد  .
در چه مواقعی از نماشویی در طهران به کارگیری می‌گردد ؟
نماشویی به آسانی شست وشو و پاک کردن ساده سنگ ها وجود ندارد بلکه ، لایه برداری از سنگ ها به وسیله دستگاه های منحصر میباشد که مانند سمباده کار میکنند و یکسری میلی متری از روی سنگ ها یا این که سرامیک های کف پوش برمیدارند.

مطلوب است در موارد زیر از کفسابی و سنگ سابی استفاده کرد

1.       در شکل کدر، مات و تیره شدن سنگ های ساختمان
زمانی که سنگ ها و کفپوش های ساختمان کدر یا این که تیره میگردند با شستن منزه نمی شوند ، به خصوص در شهر طهران که هوایی کثیف داراست این تیره شدن و کثیفی ها بیشتر میباشد ؛ بعضا اشخاص برای نظافت کردن این تیرگی ها از جوهرنمک یا این که مواد تمیز کننده اسیدی میکنند که منجر تغییرات شیمیایی و تغییر و تحول رنگ سنگ ها می شود .

2.      برای گران قیمت نشان دادن منازل ویا مغاز و....
زمانی که با دستگاه های نماشویی بر روی سنگ ها سمباده کشیده میگردد سبب میگردد که زمین درخشان گردیده و فروغ را رفلکس نماید و آیینه ای خواهد شد؛ با رفلکس شدن نور و روشنایی اطراف تعالی خیس و زیباتر نمایش داده میشود.

3.       وقتی که موزاییک های ایوان و پارکینگ و .. دیرین می شوند
در گذر مجال با رفت وامد در ایوان و پارکینگ ها و ریختن روغن ماشین و لاستیک ها موزاییک های زمین آنجا سیاه گردیده و به راحتی پاک و تمیز نمی شوند ، با سمباده زدن و سنگسابی بتنی در طهران به سادگی میتوان این ساهی هارو از در بین موفقیت و سرامیک و موزاییک های جدید مثل روز اولیه داشت که هزینه آنچنانی هم ندارد.

4.      در صورت ترک برداشتن و شسکتگی سنگ و سرامیک

اگر سنگ های کف پوش شما ترک خورده و شکسته شده اند ، نمیتوانید سنگی که دقیقا همرنگ با سنگ های کف پوش خودتان پیدا کنید یا هزینه های تعویض همه سنگ و سرامیک ها برای شما زیاد است ، بهترین روش برای شما کفسابی است که در مرحله اول تمامی ترک ها و شکستگی ها با مرغوب ترین مواد رزین که همرنگ با سنگ های شما هستند پر شده و در مراحل بعد با کفسابی در تهران ترمیم میشوند. وبه شما سنگ هایی نو هدیه میدهند..

5.      خط و خش افتادن روی زمین یا سنگ آشپزخانه

با کفسابی و سنگ سابی به راحتی میتوان تمامی خط و خش های روی زمین و سنگ های آشپزخانه را از بین برد.

6.      برای شست و شوی راحت

به دلیل از بین رفتن تمامی منافذ سنگ ها دیر کثیف شده و شست و شو آنها سریع تر انجام میشود.

کفسابی در تهران باعث افزایش طول عمر سنگ ها میشود.

 

 سابینو ارائه دهنده خدمات کفسابی