سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفسابی گرانیت و ویژگی و هزینه های آن

برخی ویژگی های سنگ گرانیت 

سنگ های گرانیت سنگ هایی با چگالی بالا هستند که آنها را با سختی و محکم بودن و یا مقاوم بودن در برابر ساییدگی می دانند. 

 

دو دلیل برای گران بودن سنگ گرانیت 

تقریبا دو برابر ساب های یک سنگ معمولی برای کفسابی سنگ گرانیت به ساب نیازمند می شویم.

(برای آشنایی بیشتر با کفسابی سنگ گرانیت اینجا کلیک کنید)

 

برخی استفاده ها از این سنگ در زندگی

استفاده بسیار در صنعت ساختمان سازی به طوری که در کف سازی، نماسازی و دیوار سازی و نوع درجه یک و مرغوب آن در دکوراسیون داخلی و لوکس سازی نیز استفاده می شود.

 

هزینه کفسابی گرانیت

سنگ گرانیت برای کف ساختمان ها بسیار مناسب است ولی به دلیل سنگینی آن معمولا در طبقات پایین ساختمان ها و یا در پارکینگ ها استفاده می شود. و هزینه آن معمولا بالاست. (برای خواندن دلایل بالا بودن هزینه می توانید اینجا کلیک کنید)

 

کمی با نوع سنگ گرانیت آشنایی پیدا کنیم .

سنگ خارا یا گرانیت نوعی سنگ آذرین درونی است که به همین علت بافت یا بهتر است بگوییم جنس آن دارای دانه‌های متوسط تا درشت می باشد.رنگ این سنگ ها بستگی به کانی شیمی سنگ دارد و با تغییر آن رنگ سنگ هم تغییر پیدا می کند، از صورتی تا خاکستری پررنگ و حتی سیاه، متفاوت و متغییر است و می تواند برای استفاده کنندگان جالب باشد.

 

از دلایل در بر گرفتن طیف عظیمی از استفاده توسط سنگ گرانیت می توان به :

یکی از دلایلی که باعث وسعت استفاده از این سنگ شده مقاومت و سختی آن در برابر خوردگی است که واقعا امتیاز خوبی برای این سنگ است مقاومت و سختی بالای این سنگ این امکان را فراهم می‌کند که ورقه‌هایی به ضخامت تنها چند میلی‌متر از این سنگ ساخت و این برای استفاده بیشتر از این سنگ ها خوب است.

 

 

کفسابی ها به چند دسته تقسیم می شوند ؟

کف سابی معمولی

 

کف سابی ایتالیایی

 

کف سابی درجه یک

 

کف سابی نانو ساب

 

 

از اشتباهاتی که مردم برای کفسابی سنگ گرانیت انجام می دهند.

 

با در نظر گرفتن این که هزینه کف سابی گرانیت معمولا از سایر سنگ ها بالا تر می باشد بیشتر مردم کار کفسابی و سنگسابی بر روی آن را به تاخیر می اندازند که این کار بسیار اشتباه می باشد چون اگر سنگ سطح کف شما که پوشش آن فضا را بر عهده دارد به مدت زیادی تمیز نشود و عملیات کف سابی و سنگ سابی بر روی آن صورت نگیرد باعث می شود که تمامی جرم و آلودگی ها به خورد سنگ برود و سنگ حالت کدر بودن و مات بودن را برای همیشه با خود داشته باشد و دیگر از آن سنگ درخشان و زیبا اثری باقی نمی ماند.

 

و در آخر برای رسیدن به اطلاعات بیشتر می توانید همین جا کلیک و مقاله ما را مطالعه فرمایید.