سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفسابی موزاییک

کفسابی موزاییک چیست؟

وقتی که موازییک های ما دچاره ضربه یا آلودگی یا پستی و بلندی در آن ایجاد میشود ما به فکر تعویض کردن موزاییک ها میفتیم ولی راهی وجود دارد که هم قیمت مناسب تری دارد و هم  زمان اجرا آن بسایر کمتر میباشد کفسابی موزاییکی یک راه مناسب برای تمیز کردن موزاییک ها از آلودگی ورفع پستی ها وبلندی های هر موزاییکی میباشد

اگرسنگ موزاییک شما چرک گرفته باشد یامواد اسیدی مث اسیدجوهرنمک، ابلیموو... ریخته شده باشد یا رد لاستیک ماشین روی آن افتاده باشد و همچنین ناخنک داشته باشد و ملات ساختمانی روی ان ریخته شده باشد ما سنگ موزاییک شما را مثل روز اول تحویل شما میدهیم.

ما در  گروه سابینو بابیش از 12سال سابقه کار و کادر مجرب و باتجربه بهترین کیفیت را به شما هدیه میدهیم.

تذکر: موزاییک یا سنگهایی که ب صورت تیشه ای باشند ساب نمی خورندو ففط میتوان انهارا شستشو کرد زیرا درصورت ساب سنگ لایه ی بیشتری ازروی سنگ برداشته میشود وباعث شکننده شدنه سنگ میشود.

 

 ویژگی های یک کفساب؟

- استاد کفساب کار حرفه ای قیمت تمام شده کفسابی را همان اول کار با شما طی می کند و اگر این کار را نکرد مسلما او حرفه ای نیست و حتی ممکن است کفسابی خوبی برای شما انجام ندهد.

- کفساب حرفه ای انواع دستگاه تک فاز و سه فاز کفسابی را دارد به یاد داشته باشید که کیفیت دستگاه سه فاز کفسابی بهتر از دستگاه تک فاز می باشد.

- کفساب حرفه ای مسلط به کلام است و دغدغه های شما را درک می کند و سوالات شما را پیش بینی می کند و با حوصله تمام سوالات شما را پاسخ می دهد.

- کفساب خوب نمونه کار زیادی در سطح شهر دارد و می تواند آدرس نمونه کارهایش را در اختیار شما قرار دهد.