سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با انواع فرچه ها

فرچه زنی سرامیک  چگونه و به چه منظور انجام میشود؟

 عملیات  فرچه زنی و شستشویی سنگها کاری است که برای تمیز شدن سطح سرامیک ها انجام میشود  و ما به شما پیشنهاد میکنیم که از روش های اصولی برای این عملیات استفاده کنید یا اگر نمیتوانید از کسانی  استفاده کنید برای این کار که تجربه و تخصص لازم را در این زمینه دارند شما میتوانید با گروه سابینو جهت تمامی امور کفسابی ،کفشویی و سنگ سابی تماس بگیرید تا از خدمات این شرکت جهت رفع امور خود استفاده کنید. کفسابی سابینو یکی از بهترین شرکت ها در زمینه کفسابی ، سنگسابی و کفشویی  می باشد که هم دارای افرادی متخصص در این امور هستند و هم از ابزار پیشرفته استفاده میکنند وحتی از مواد شوینده درجه یک برای انجام امور کفسابی استفاده میکنند تا هم سنگ آسیب نبیند و هم تمیزی بکار به شکل عالی انجام شود.   

فرچه زنی سرامیک و سنگ به منظور رفع کثیفی و کدری و هر نوع مواد ساختمانی که رو سنگ ریخته شده باشد انجام میشود تا سنگ به حالت اولیه خود برگردد.در فرچه زنی باید با اصول و قواعد خاصی کار را انجام دهید و برای انجام این کار باید دستگاه کفسابی و سنگ سابی را داشته باشید. 

 

انواع فرچه زنی بر روی نگها و سرامیک ها :

فرچه پلاستیکی:از فرچه پلاستیکی زمانی استفاده میشود که سطح سنگ دارای مواد سخت مثل سیمان و برخی مواد ساختمانی نباشد ودر سگ سابی کارایی دارد این نوع فرچه.

فرچه سیمی نرم:این نوع فرچه برای رفع موادی که روی سنگ ریخته شده باشد مثل سیمان و دیگر مصالح ساختمانی.

فرچه بکسری: در مواردی کاربرد دارد که مواد ریخته شده بروی سنگ با فرچه نرم قابل پاک شدن نمی باشد. 

فرچه ها در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد. 

فرچه استفاده شده باید با شرایط سنگ و جنس آن مطابقت داشته باشد تا از آسیب دیدگی به سنگ جلوگیری شود. 

 

هزینه فرچه زنی سرامیک:

در کل هزینه کفسابی، سنگسابی و فرچه زنی سرامیک بستگی به نوع و جنس سنگ و متراژ آن دارد به عنوان مثال قیمت کفسابی و فرچه زنی سنگ گرانیت با سنگی که حالت عادی دارد متفاوت می باشد و یا فضایی که متراژ بالا دارد هزینه آن  با مکانی که متراژ کمتری دارد کاملا متفاوت می باشد.

 

چه کسانی کفسابی یا کفشویی انجام می دهند؟

افرادی که عملیات کفسابی وکفشویی را انجام میدهند کسانی هستند که توجه زیادی به زیبایی خانه و محل کار خود دارند.

لازم به ذکر است که کفسابی و سنگ سابی برای تمامی ساختمان ها قابل اجرا است از خانه های بسیار قدیمی و فرسوده تا خانه های جدید.

کفشویی زمانی استفاده میشود که شما مشکل جزئی در سطوح سنگ خود دارید و هزینه این کار پایین تر و زمان کمتری هم صرف میشود .