سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرچه زنی سرامیک

فرچه زنی سرامیک :

برای تمیز کردن بهتر سرامیک و براقیت و شفافیت بیشتر آن نمیتوان از مواد شوینده استفاده کرد . بدین منظور برای این کار فرچه زنی سرامیک را  پیشنهاد میکنیم تا سرامیک های براق و تمیز داشته باشید . فرچه زنی سرامیک باعث میشود تا آلودگی ها ، جرم ها ، لکه های گچ و سیمان و هر موادی که باعث کدر شدن سرامیک شده اند را ازبین ببرد و سرامیک را به حالت اولیه خود شفاف و براق بر میگرداند .

کار فرچه زنی سرامیک یکی از کارهایی است که احتیاج به یک متخصص با مهارت و تجهیزات کفسابی به روز و مخصوص دارد ، پس بهتر است کار خود را به یک شرکت معتبر بسپارید تا با استفاده از ساب زن هایی که در این زمینه دانش لازم و تجربه کافی دارند را در اختیارتان قرار داده تا به روش صحیح و اصولی و حرفه ای سرامیک را شست و شو دهند .

اصطلاح دیگری که برای شست و شوی سنگ و سرامیک به کار برده میشود کفشویی می باشد .

کفسابی پارکینگ :

برای داشتن پارکینگ مرتب و زیبا بی شک یکی از موارد مهم سطح کف پارکینگ می باشد .

اغلب افراد برای تمیز کردن پارکینگ خود از کفشویی به جای کفسابی استفاده می کنند که نتیجه ای که از کفسابی حاصل میشود از کفشویی قابل دریافت نیست .

برای داشتن سطح شفاف و یک دست و بدون عیب و نقص از بهتر است از خدمات کفسابی بهره برد .

انواع فرچه در شست و شوی سنگ :

فرچه پلاستیکی

فرچه سیمی نرم

فرچه بکسری

هر یک از فرچه ها برای هر سطح متفاوت با ویژگی خاص های خود کاربرد دارد اما پر کاربرد ترین نوع فرچه ، فرچه سیمی نرم است البته باید توجه داشت که از فرچه ای متناسب با سنک یا سطحی که کفسابی میشود استفاده کنیم تا سبب آسیب رساندن به سنگ نشویم .