سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کف سابی آجر

کف سابی آجر:

آجر ها یکی از مصالحی هستند که در ساختمان ها زیاد استفاده میشودو از قدیم در ساختمان ها نیز استفاده میکردند و هم اکنون برای اینکه بخواهند مکان های سنتی  و قدیمی داشته باشند از آجر ها ساستفاده میکنند البته باید بدانیم که کفسابی مکان های که از آجر استفاده شده بسیار سخت است و نیازمنده فردی است که تجربه کافی را برای این کار داردخدمات کفسابی آجر بیشتر در دیواره های سوله ها و رستوران های وقهوه خانه های سنتی و .. انجام میوشد و گاهی در نمای ساختمان ها و دیوار های مدارس و مکان های عمومی نیز استفاده میشود و برای تمیز کردن آنها باید حتما کفسابی انجام دهیم.

وقتی ما بخواهیم از دیوار های که از آجر ساخته شده را خدمات کفسابی انجام دهیم اگر فضای مناسبی برا این کار داشتیم از دستگاه های سند بلاست و ماسه های ریزو درشت استفاده میکنند  ولی وقتی فضای کار کم باشد و ما نتوانیم از این دستگاه های استفاده کنیم باید از دستگاه کوچک ساب زنی دستی استفاده کنیم و این کار توسط کفساب انجام میشود.

در برخی از آجر های به علت سفتی و سختی زیاد باعث میشودکه سطح سنگ زبر شود و کثیفی ها و الودگی ها به سطح آجر بچسبند و بعد از مدتی این کثیفی های باعث سیاه شدن آجر میشوند در چنین مواقعی با کفسابی میتوانید سطح آجر را به حالت اولیه برگردانید.

 

قیمت کفسابی آجر :

برای ارائه قیمت در کفسابی آجر باید موارد زیادی را بررسی کرد برخی از این عوامل شامل  آخرین زمانی که کفسابی یا تمیز کاری آجر انجام شده چه زمانی بوده  و اینکه آجر شما چه مقدار ترمیم نیاز  دارد که باید روی سطحش انجام شود و گزینه بعدی متراژ مکان مورد نظر میباشد و عواملی دیگر که میتواند روی قیمت تاثیر بگذارد مثل کثیفی زیاد ،و خدمات دیگری که روی آجر انجام میشود تا به سطح ایده آل برسد و ... که میتواند قیمت را بیشتر و کمتر کند برای امشاوره بیشتر   در مورد  کفسابی و سنگ سابی و شستشویی آجر   به سایت سابینو مراجعه کرده و با ما تماس حاصل کنید