سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نما شویی چیست

نما شوویی ساختمان

 

نماشویی و شستشوی نمای:

امروزه یکی از خدماتی که درساختمان ها جهت نظافت انجام میشود نماشویی میبشاد که یکی از ارکان مهم نوسازی و زیبایی ظاهری ساختمان ها نیز میباشد.نماشویی وشستشویی نما یکی از کارهای تخصصی در ساختمان های به حساب  می آید.

عواملی هستند که بر قیمت و نوع علمیات نماشویی و شستشویی نما تاثیر میگذارند که این عوامل شامل طرح و جنس نما ساختمان ،شرایط و مکان های جغرافیایی و شهری میباشد. برای مثال میتوان گفت که در شهر های بزرگ همچون تهران به دیلی آلوده بودن بیش از حد هوا و امدن باران ها اسیدی  به مرور زمان لایه های رو سطح نما به وجود می آید و نمای ساختمان را زشت و کدر میکند که برای داز بین بردن این جرم باید با نما شویی های با تجربه تماس حاصل فرمایید کفسابی و نماشویی سابینو در خدمت شما عزیزان در تمامی مناطق تهران میباشد. 

 

خدمات نماشویی؟

به نظر برخی از افراد شستشوی نما یا نماشویی کار سخت و پر هزینه میباشد اما شرکت سابینو ثابت کرده که خدمات شستشوی نمای ساختمان کاری بسیار آسان تر از آن چه که فکرش را میتوانید بکنید است گروه سابینو با بیشتر از یک دهه سابقه روش های نویینی در خدمات شستشویی نما را انجام میدهد و از وسایل پیشرفته در این کار استفاده میکند.

قیمت و هزینه شستشوی نما و نماشویی ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل زیادی در تعیین قیمت شستشویی نما تاثیر میگذارد که میتوان شاره کرد به میزان آلودگی و جرمی که روی نما وجود دارد،نوع آلودگی،جنس نما،متراژ سطحی که کار میشود، میزان زمانی که برای رفع آلودگی صرف میشود از عوامل اصلی تعیین قیمت در شستشوی نما است.

انواع روش های نماشویی یا شستشویی نما:

  • نماشویی ساختمان و شستشوی نما با طناب
  • نماشویی ساختمان و شستشوی نما با بالابر
  • نماشویی ساختمان و شستشوی نما با واترجت 250 بار
  •   نماشویی ساختمان و شستشوی نما با تی و ابر و مواد شوینده
  •  نماشویی ساختمان و شستشوی نما با دیسکلر
  •  نماشویی ساختمان و شستشوی نما به روش واترسندبلاست